Od środy 4 grudnia testerzy zamkniętych serwerów PTR mogą się raczyć nowym buildem pod kolejne, grudniowe testy. Oto lista zmian które pojawią się już w ten piątek w testach Alpha-2.
Ogólne
- Poprawiono dokładność efektów wizualnych na niższych ustawieniach graficznych.
- Ruch innych graczy jest teraz płynniejsze w mniej zagęszczonych obszarach.
- Dodano dodatkowe wygładzanie animacji dla wierzchowców i różnych scenariuszy ruchu.
- Naprawiono kilka błędów związanych z ekranem ładowania.
Postacie
- Redukcja korupcji jest teraz równomiernie rozdzielana między członków drużyny w zasięgu.
- Warianty różdżki i księgi zaklęć, zadające obrażenia fizyczne, mają teraz unikalne efekty wizualne różniące się od magicznych odpowiedników.
- Dodano nowe polecenie /Lean.
- Zmieniono skrót klawiszowy akcji specjalnej wierzchowca na Shift+X.
- Zaktualizowano wyświetlanie statystyk bazowych dla atrybutów, HP i many.
- Zaktualizowano dźwięk dla niektórych umiejętności Rangera, Kleryka i Maga.
Zmiany nazw i poprawki zdolności
- Zmieniono nazwę zdolności „Imbue Ammo” Rangera na „Enhance Armament”, aby lepiej odzwierciedlała jej funkcję.
- Zmieniono Tank’s Courage, aby było addytywne, a nie multiplikatywne.
Ulepszenia wizualne
- Kleryk: Resplendent Beam, Condemn, Communal Rest, Consecrating Wave, Deliverance, Wings of Salvation otrzymały zaktualizowane efekty wizualne.
- Tank: Absorption Field, Desolate, Grit, Indomitable Spirit, Iron Aura, Taunt, Tomahawk – wszystkie te efekty wizualne zostały zaktualizowane.
- Efekty wizualne Elemental Empowerment będą teraz wyświetlane dla ataków w zwarciu z użyciem miecza dwuręcznego.
- Naprawiono błąd, który powodował, że komendy /Dance1-4 nie działały poprawnie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Sprint czasami się zacinała.
- Naprawiono błąd, który powodował, że nogi graczy blokowały się pod dziwnymi kątami.
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Guard nie anulowała poprawnie kombinacji broni.
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Unik nie zapewniała pełnej premii do uniku.
Karawany
- Naprawiono błąd, który powodował, że karawany utknęły w walce i były spowolnione na czas nieokreślony.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zakup karawany po usunięciu przedmiotu karawany z ekwipunku.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe odradzanie się karawany podczas rozłączenia.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał duplikowanie ładunku karawany.
Ekonomia
- Nagrody ,,Glint,, będą teraz w miarę możliwości skondensowane do wyższych rzadkości.
- Zaktualizowano moc jakości sprzętu. Oznacza to, że sprzęt wysokiej jakości będzie słabszy.
- Zaktualizowano sposób, w jaki działa utrata wytrzymałości.
- Zaktualizowano przedmioty, które mają czas wygaśnięcia, aby teraz poprawnie wyświetlały swój czas wygaśnięcia.
- Zmieniono nazwę zestawów Sons of Fortune na Forsaken Blades.
- Skrócono czas odradzania niektórych skrzyń z nagrodami.
- Naprawiono kilka błędów powodujących duplikowanie lub usuwanie przedmiotów z magazynu.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom zakup racji żywnościowych, gdy w ekwipunku znajdował się stos 9 racji żywnościowych.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wybór pożądanej rzadkości przedmiotu dla ułożonych materiałów podczas tworzenia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ceny sprzedaży towarów nie odzwierciedlały prawidłowo odległości między węzłami.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał łowienie ryb nawet wtedy, gdy było ono zakłócane przez innych graczy lub gdy wędka uległa uszkodzeniu.
- Naprawiono błąd umożliwiający otwieranie skrzyń u urzędnika magazynującego w węźle na poziomie 1 lub 2.
- Naprawiono awarię związaną z magazynem.
Węzły
- Zaktualizowano budynki Hideworks i Textile Mill, aby teraz poprawnie odzwierciedlały prawidłowe wizualizacje postępu budowy.
- Zaktualizowano wybory, aby teraz prawidłowo zachowywały swój status podczas i po przestoju królestwa.
- Zaktualizowano różne interfejsy węzłów.
- Zaktualizowano interfejs opłat za obywatelstwo o dodatkowe szczegóły, takie jak poziom gracza, ranga obywatelstwa i status właściciela nieruchomości.
- Dostosowano lokalizacje i częstotliwość odradzania się postaci niezależnych w wojnie węzłowej w Gravepeak.
- Zmniejszono odległość, na jaką strażnicy obozu Node War są trzymani „na smyczy”.
- Naprawiono błąd powodujący, że wszyscy gracze otrzymywali dług doświadczenia podczas wojny węzłowej.
- Naprawiono błąd wyświetlania, który powodował, że koszty utrzymania budynków usługowych nie pojawiały się poprawnie w panelu podsumowania budynków.
- Naprawiono sposób wyświetlania ikon wojny węzłów na mapie.
- Naprawiono błąd związany z magazynem, który mógł blokować graczom dostęp do ich ekwipunku.
- Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać zakup dodatkowego magazynu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że bieżące listy wojen nie były wyświetlane w menu wojny gildii.
- Naprawiono błędy wyrównania, które mogły przerwać wojny węzłów po awarii serwera.
- Naprawiono błąd, który powodował, że pozostały czas trwania okresu wyborczego był wyświetlany jako liczba ujemna.
Interfejs użytkownika
- Zaktualizowano ikony we wszystkich panelach interfejsu użytkownika.
- Zaktualizowano tła interfejsu użytkownika dla magazynu i drzew umiejętności.
- Zaktualizowano interfejs użytkownika dla panelu Raid Frame.
- Zaktualizowano wierność wizualną przycisków.
- Zaktualizowano wygląd paska oddechu.
- Zaktualizowano wiele opisów i literówek, aby wszystko było bardziej przejrzyste.
- Dodano przycisk potwierdzenia przy próbie anulowania zadania przetwarzania.
- Dodano nową funkcję listy znajomych w menu społecznościowym (O).
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie tekstu zastępczego przy pierwszym wejściu do węzła.
- Naprawiono błąd, na skutek którego wiele okien interfejsu użytkownika nie wyświetlało pasków przewijania.
- Naprawiono błąd, na skutek którego miejsca w ekwipunku traciły obramowanie po wymianie przedmiotów.
- Naprawiono błąd, na skutek którego ikony związane z zadaniami nie wyświetlały się na mapie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że członkowie drużyny nie wyświetlali się po zalogowaniu i wylogowaniu.
Postacie niezależne i potwory
- Dodano/zmodyfikowano wiele różnych efektów wizualnych do różnych ataków potworów.
- Dodano populację do lochu Befallen Forge.
- Dodano populację do jeziora Bountiful.
- Dodano warianty rzadkości minotaurów.
- Zaktualizowano mechanikę walki dla Minotaur Streamweaver i Minotaur Battle Priest.
- Zaktualizowano odrodzenia i typy odrodzeń minotaurów.
- Zaktualizowano dźwięki dla bandytów, golemów cmentarnych, Firebrand, gigantów, minotaurów i wielu innych.
- Zaktualizowano wiele różnych animacji potworów i efektów wizualnych.
- Dostosowano moby wzdłuż głównych dróg, aby podróż do Miraleth była bezpieczniejsza dla podróżnych.
- Dostosowano populację i logikę odradzania się goblinów i wron w Krainach Rzek.
- Dostosowano populację w Wieży Karfinu.
Zadania, zlecenia i wydarzenia
- Zaktualizowano etykietę wydarzenia na mapie, aby wyświetlała teraz poziomy wydarzenia.
- Dodano możliwość poddania Wojen Gildii podczas wszystkich faz Wojen Gildii.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe wyświetlanie przycisku „Collect all commissions” w dzienniku.
- Naprawiono błąd umożliwiający przyjmowanie zleceń pomimo posiadania maksymalnej liczby przyjętych zleceń.
- Naprawiono wiele błędów związanych z dostarczaniem zadań.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe odmierzanie czasu i zakończenie Guild Wars.
- Naprawiono błąd umożliwiający zdobycie nieograniczonej liczby koni w ramach zadania „Sweat of your Brow”.
- Naprawiono niektóre znaczniki na mapie i wskaźniki celów wyświetlające nieprawidłowe lokalizacje.
- Naprawiono kilka błędów uniemożliwiających ukończenie niektórych zleceń i zadań.
- Naprawiono błąd z pływającymi bandytami podczas wydarzenia „Niewinna przysługa”.
Środowisko
- Dodano kolizje do różnych elementów otoczenia.
- Zaktualizowano i naprawiono oświetlenie w Citadel of the Steel Bloom, Tower of Carphin i Korra’Loch.
- Zaktualizowano środowisko w miejscach takich jak Citadel of the Steel Bloom, Gravepeak, Sephillion, Daragal Estates, Ursine Caves, Howling Rock i Samia’s Hope.
- Poprawiono wierność wizualną i rozmieszczenie dróg, klifów, terenu i zasobów do zebrania w Riverlands.
Lobby i kreator postaci
- Dodano nowe animacje chodzenia do kreatora postaci.
- Dodano nowe animacje bezczynności do kreatora postaci i lobby.
- Dodano bardziej opisowe komunikaty o błędach w lobby.
- Zaktualizowano animacje lobby i animację przejścia lobby.
Skalowanie przedmiotów w Alpha-2
Dodatkowo Steven wyjaśnił na Discord, że skalowanie przedmiotów miało błąd zwracający zawyżone wartości. Różnice między poszczególnymi jakościami przedmiotów jak Uncommon, Common, Rare, Heroic, Epic i Legendary były zawyżone aż 3-krotnie! Teraz powinny mieć bardziej realistyczne wartości.
Dzięki za info 🙂
Supcio! 🙂